Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
Diskuze k článku: HP LP2465 - další obr v akci
17.7.2006, Pavel Kovač, recenze
Společnost HP vydala novou sérii monitorů LPxx65. Nedávno jsme vám přinesli recenzi monitoru HP LP2065 (20"), tentokrát se podíváme na jeho většího bratříčka s úhlopříčkou 24", technologií S-PVA od Samsungu, poměrem stran 16:10 a hlavně s lákavou udávanou odezvou 6ms. S cenou se navíc drží opravdu nízko, a tak je to horký kandidát na "lidový" 24" LCD panel.
artwo | 28.1.201015:21
Moje zkusenosti s tim to monitorem jsou skvele, nemam si na co stezovat.
Kdo by mel zajem, muze si precist mou recenzi http:­/­/www.jaketoje.cz­/hardware­/monitory­/lg­/l245wp­-bn
Odpovědět0  0
Peter Cherry | 12.12.200716:18
Tento monitor nema HDMI vstup ­(pouze DVI­). Existuje nejaka redukce, ktera bez ztraty kvality dokaze pripojit HDMI prehravac k tomuto monitoru v HDMI kvalite?
Odpovědět0  0
Radim ek | 15.12.20070:22
DVI = ­(skoro­) HDMI. A proto existuje redukce ­(troufám si říct že bez ztráty kvality­).
Odpovědět0  0
pp@ | 1.12.200712:10
Lze ne DVI tohoto monitoru poslat signál z HDMI např. z DVD rekordéru?
Odpovědět0  0
b3b | 20.11.200711:54
Byl by některý z majitelů tak hodný a změřil výšku tohoto monitoru v nejnižší možné pozici? ­(tj. výšku od desky stolu až k nejvyššímu vrcholku monitoru­) Případně to samé, ale s monitorem lehce zakloněným. Monitor mě zaujal, jsem však bohužel limitován prostorovými dispozicemi ­(max. výška 390 mm­) ­- podle specifikací by se vlézt měl, je ale otázka, jestli nebude v nějaké ­"ergonomičtější­" pozici už moc vysoký.
Odpovědět0  0
pp@ | 1.12.200712:01
Minimální výška od stolu je 445mm s náklonem až 490mm.
Odpovědět0  0
poker86 | 24.10.200718:24
Tento monitor mám doma a i v práci, prumerne delám na pc 8 hodin v praci + 6hodin doma = 14hod denne, a musim rict ze nevim co je to bolest oci..Vubec me oci neboli, narozdil od CRT monitoru co jsme mel predtim, to bylo utrpeni. Jinak s uhlama pohledu a s barvama jsem vcelku spokojen, a velikosti me plocha vyhopvuje,k vetsi bych mozna uvital ale zase nevidim zatim duvod si kupovat vetsi uz treba jenom diky spotrebe enegie, a rozliseni 1920x1200 mi staci, ani Bluray disky nemaji vetsi rozliseni. takze nevidim duvod. Myslim ze normalni clovek koupi tohoto pocitace neprohloupi, pro praci s netem, sledovani DVD a je uplne idealni.
Odpovědět0  0
ivan99 | 24.10.20073:59
Tento HP a LG­-L245WP­-BN, ja by som bral skor LG ale mozno ma s nim niekto skusenosti nech povie, je to P­-MVA.

Tu je taka o nicom recenzia:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
Skrblik | 13.9.200719:39
Vlastnim take tento kousek, pravda hned ze zacatku jsem take hykal nadsenim ale kdyz pomine prvni nadseni z velikosti a peknych barev zacne byt oko o dost krytictejsi.Staci si dat na plochu nejaky sedo bilo az misty cerny motiv a ejhle za kurzorem mala kometka.Jeste horsi je to napriklad v menu u hry BF2 kde je za kurzorem cerna kometa jak blazen a pokud hrajete nejakou hru v ktere jsou tyto barvy tak se nestacite divit jak mate najednou za hranou objektu peknou cca 4mm cernou konturu.Myslel jsem si ze je ten monitor rozbity protoze hned jsem si toho nevsimnul, reklamoval jsem ho, dostal jsem novy a je to to same.Nemusi se jednat ani o zadnou rychlou strileci akci, staci zavodni auta tmava mista strihnete ostre zatacku, obraz se posune a je to tam.Takze na praci je tenhle LCD spicka strih videa parada ale hejbaci veci ­- HNUS.
Odpovědět0  0
poker86 | 2.2.200821:15
no já v tom nevidim problem, v práci máme také hp lp 2065 a ten má matici ICS nebo nejak tak, nevim zda to pisi dobre, a tam je s odezvou pri hejbani kurzoru doopravdy problem,u toho meho lp2465 bych rekl ye je to o hodne lepsi.. jinak asi zalezi na co chces ten monitor, holt na hry je asi nejlepsi porad CRT, tak te odezva nemusi vadit
Odpovědět0  0
Karel Král | 12.9.200721:30
Dnes jsem si ho koupil, parádní monitor. Není si vůbec na co stěžovat. Input lag nepozoruji. Nerovnoměrnost podsvícení? Při měření sondou možná, ale očima není poznat vůbec nic.
Odpovědět0  0
Jan Zapletal (74) | 25.1.200717:34
odkaz na recenzi HP LP3065 z této stránky: https:­/­/www.svethardware.cz­/info.jsp?doc=66EDB4C174276443C125716B0054478C
vede sem na recenzi LP2465;)
Odpovědět0  0
Lubbo | 21.12.200614:55
na oficialnej stranke sa hovori o TFT technologii [odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Odpovědět0  0
liborc (398) | 21.12.200622:34
A neni to tim, ze TFT je nadmnozina vsech tehle MVA, PVA, TN+film? Hm?
Odpovědět0  0
Petr Švec | 15.10.200614:48
jak je to s maximálním rozlišením pro DVI???

někde jsem četl, že max. rozlišení 24­" tj. 1920x1200 již nelze přes DVI zobrazit ­- protože tolik dat přes DVI, prostě nelze protlačit... jenže jinde jsem zase četl, že to nějak obešli... a 1920x1200 by mělo jakožto poslední rozlišení před DVI ­(s jedním kabelem­) fungovat...

Máte nějaký monitor 24­" s 1920x1200 doma? a jedete přes jeden DVI kabel v klidu???
Odpovědět0  0
Radosh | 15.10.200615:13
Nevím, jak je to s omezením rozlišení, ale doma mám dell 2407 WFP DVI@1920x1200. Žádný problém.
Odpovědět0  0
L@ | 30.10.200621:16
Přes DVI lze protlačit rozlišení 1920x1200, napodporují to ale starší grafické karty. Natříklad u N­-Vidie je minimum řada 6xxx, starší karty zvládnou max. 1600x1200
Odpovědět0  0
pp@ | 22.6.20072:04
Jede to bez problémů i na FX5900.
Odpovědět0  0
Ashkhan | 1.10.200619:50
Zajimavy clanek srovnavajici Dell 2407WFP s klasickym CRT.

quote:

After practical tests, here is something more precise. This time we measured the possible delay of LCD monitors to a 1­/1000th of second. We realised four points:
- the CRT monitor was never late compared to a LCD monitor.
- the delay isn´t due to the refreshing rate: 60Hz or 75 Hz doesn´t´ change anything.
- it isn´t due to the interface. One monitor won´t be faster in DVI than in analog. The double conversions do not slow down the monitor. It­'s important to remind you that all CRT function with analog signals.
- the delay changes with time. We took ten measurements in a row to look for the maximum, minimum and, most of all average, delay.

In this example, the dell monitor is 32 ms late. This value comes back regularly and corresponds to a delay of two images.


http:­/­/www.behardware.com­/articles­/632­-1­/lcds­-images­-delayed­-compared­-to­-crts­-yes.html
Odpovědět0  0
vldob (1) | 20.7.200611:25
Od středy večer je na www.prad.de další test tohoto monitoru. O kvalitě podsvícení se ale příliš nezmiňují.
Odpovědět0  0
javim | 11.9.200610:56
monitor mam a zadnou zminovanou vadu podsvetleni nema,zajimave. Jinak uz je podstatne levnejsi .....
Odpovědět0  0
javim | 11.9.200611:02
a hlavne ten panel co vyrabi Samsung ma asi jako valna vetsina panelu LCD podsvetlovaci trubice zalisovany primo v displeji, cili podviceni jde na vrub samsungu a muzete se s tim potkat u kazde znacky znacky, co tento panel pouziva, to neni zalezitost montaze pro HP :­).
Odpovědět0  0
prolamer1 (13) | 17.7.200617:16
lidí chodících sem upřednostňoval nějaký ty testíky 19­" palcovejch monitorů od těch obyč po ty herní :­) myslíte, že se někdy dočkáme?

Já vim, že se najde pár lidí co mohou utrácet 30k za monitor k pc každej rok, ale tyhle lidi recenzi stejně skoro ani nepotřebujou když maj tolik peněz, jednodužše ten monitor když se jim nelibí se ztrátou 10% po měsíci prodaj a dou kupovat něco jinýho.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.200617:40
Věřte, že anketa nebyla jen tak nadarmo. Je pro nás směrodatná a samozřejmě velký test 19­" LCD panelů bude.
Odpovědět0  0
HPneboDELL | 17.7.200617:50
to ses na omylu kamo. Spousta lidi, kdyz se to rozhodne koupit do toho vrazi svoje tezce nadreny uspory pominemeli par znudenych zbohatliku.
Pane Kovac jeste me zajima, jestli si myslite, ze v pripade spatneho podsviceni u kraju slo o chybu kusu nebo je to chybna cela serie? Tohle je totiz ponekud zasadni problem, protoze kdyz uz si nekdo kupuje za takovy love monitor tak si da poradnyho majzla, aby se podobnym prekvapenim vyhnul. A Vase recenze tenhle kousek pomerne zhusta splachla, i kdyz pisete, ze jinak dobry:­) Takze nechtel by jste domluvit zapujcku jeste jednoho kousku pro potvrzeni nebo vyvraceni vyse zminene zavady? ­( popripade vyjadreni dodavatele zda se jednalo o vadny kus a jine kousky touto vadou netrpi?­) Takhle jste totiz minimalne me, ktery si na tenhle kousek uz zacal pred nedavnem setrit odradil od koupe a vzhledem k cene a srovnani s cenami jinych panelu me to moc nepotesilo:­(
A jak uz tu zaznelo nechtel by jste zrecenzovat novou 24ku od Dell? Recenze na vsemozne 19­-20 jsou skoro vsude a porad, ale recenze na trochu ­"vyssi tridu­" je v cz vodach jak safranu.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.200618:43
Nemyslím si že by šlo o vadu konkrétního kusu, dorbné odchylky v podsvícení jedlotlivých ksuech bývají, ale +­- jsou stejné.
Osobně mě také onen Dell zajímá, už jen kvůli tomu že mám Dell 2405FPW, takže jsem zvědavý na jeho nástupce. Uvidíme, třeba se k nám dostane.
Odpovědět0  0
Hon_za | 17.7.200613:47
Diky za dobrou recenzi...ale si myslim, ze je dobra, nehlede na samotny testovany kousek.

Zminkda o HDTV je relevantni a dobre, ze prisla na prestres. Nemalo lidi si bude kupovat 24­", aby jim konecne spojil vyhody pocitacoveho zobrazovace a plnil ulohu televize bez nutnosti dvou zarizeni, kablu, ovladacu atp.

Taky bych uvital, kdyby nebylo EIZO tolik ignorovano, jako doposud. Chybi nejen v recenzich, ale treba ve vyctu rivalu, kde se v diskuzi jiz zminovany S2410W objevuje.
Kolega grafik S2410W ma a je spokojeny ­(ja sel loni do 21­" L997­).

Opatrny bych osobne byl s ­"obrovskym­" rozlisenim a podobnymi superlativy. Pravda, kdo je zvykly na 19­" ci mensi, je pro nej 24­" velkym skoken dopredu a stejne tak je to poznat na zatezi graficke karty.
Ale za obrovske rozliseni povazuji 30­" DELL s 2560x1600 ­(tj. 4 megapixely­) nebo odbodny 30­" panel pro Mac. Nejde jen o to na tom rozhybat hry ­(a i nVidia 7900 nebo ATI X1900 ma v tomto rozliseni s Oblivionem problem­), ale vubec toho rozliseni na graficke karte podporovat. A to nemluvim o tom, ze existuji panely s jeste vetsim rozlisenim, kde 1920x1200 vypada jako nedochudce...

Celkove ale good job.
Odpovědět0  0
snajprik | 17.7.200614:10
No EIZO to je kapitola sama o sebe, to je dosť špecializovaný LCD pre grafikov a nieje super na všetko. Rozlíšenie 1900x1200 a o 2560x1600 ani nevravím je na grafiku obrovská zaťaž, už na 1600x1200 je minimum 7600GT. Takže pri kúpe niečoho takého musíš počítať s grafarnou R1900 alebo nVidia 7900 či 7950 a to najlepšie v SLI či CF a pri rozlyšeni 2560x1600 asi ani to ti nepomôže :­( treba si rozmyslieť aj iné komponenty či to zvládnu.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.200614:51
Dobrý den,
předem děkuji za kladné hodnocení.

Co se týče rozlišení. Osobně mám monitor s 1920x1200 a myslím si, že je to první použitelné rozlišení pro pohodlnou práci ­(neomezuje­). Měl jsem tu možnost pracovat na 30­" Applu a je to zase o nutný kus dále, ale je třeba si uvědomit, že většina uživatelů není ochotna dát do monitoru 30 tisíc a více. Prostě a jednoduše jsou 24­" a více palcové LCD panely stále vyšší třídou. Nejprodávanější monitory jsou 19­" a vzhledem k jejich rozlišení je toto opravdu obrovské.

Ohledně rivalů... myslíte, že by bylo fér srovnávat nejlevnější modely s vyšší třídou od EIZO? Je sice pravda, že EIZO vede S2410W jako ­"multifunkční panel­" ­- tzn. pro širokou veřejnost, ale stále jsou kvalitou a i cenou úplně jinde.

Každopádně děkuji za konstruktivní kritiku.
Odpovědět0  0
Hon_za | 17.7.200621:04
Ano, kritika byla myslena konstruktivne a jsem potesen, ze tak byla prijmuta. Pochvala byla podle mne take zaslouzena, protoze recenze je provedena velmi dobre.

Ano, 24­" je vyssi trida, o tom nepochybuji. Proste bych ale 24­" nedaval superlativy, protoze ty si zaslouzi 30­" s mnohem vyssim rozlisenim i vetsi pracovni plochou ­(a zaroven vyzaduji jine zelezo v kompu, jak bylo nademnou akcentovano­). Na 30­" uz se neda koukat z 40 centaku jako na bezny LCD, nezkuseny user se v te plose snadno ztrati, 30­" lze velikosti plochy pouzivat jako 2 LCD vedle sebe, smele muze soutezit s leckerou LCD televizi atp. Proste to je uplne neco jine...a tam je superlativ na miste.

Fair srovnani Eizo vs. stredni trida asi neni, ale minimalne to umoznuje urcit meritko, jakysi referencni bod...to samozrejme predstavuje Eizo na horni pricce :­-­) Navic cena tech top modelu v konkurenci neni o tolik odlisna...
Jinak ale take neni uplne fair srovnavat obstarozni a spise low­-end model S2110W a kdyz, tak jen velmi opatrne, aby nebyl povazovan za predstavitele EIZO.

Verim, ze i mnohe dalsi ctenare by zajimalo, jak si EIZO povede pri exaktnich testech sondou, nakolik verne jsou papirove odezvy od realnych ­(treba ziju v domeni, ze co EIZO napise, to plati, coz se u mnoha dalsich vyrobcu rici neda­) atp.
Jinak rozumim, ze to neni segment, ktery by byl stezejni a ze si leckery ctenar sice na EIZem zaslinta, ale zustane pouze u toho a bude se vice zajimat o srovnani nejprodavanejsich ci nejzajimavejsich kousku, coz se letos zdaji byt 19"
Odpovědět0  0
Miko | 18.7.20068:32
souhlasím co se týče reference s EIZO např. zmíněným 24­" ­- dost by mě to zajímalo. Mám pocit, že kolem EIZO tak nějak skoro kolují mýty ­(nic proti nim :­)­). Slintám nad ním od dob kdy se ocitl na trhu, leč ta cena mě bohužel hází zpět na zem :)
Odpovědět0  0
liborc (398) | 2.12.200622:24
Pred casem ­(cca 1­-2 roky zpet­) IBM prodavala k workstation 24­" LCD displej s rozlisenim 3500x2600 ­(zaokrouhleno na stovky­), ktery se napajel specielni verzi Matrox grafarny, pred dva DVI kabely.
Bohuzel uz nemuzu najit link.
Odpovědět0  0
XXXlllDDDXXX | 17.7.200612:09
sem velmi rad, ze byli prosby o recenzi tohohle kousku vyslyseny.
Co se tyce HDCP tak s tim bych zatim moc nestrasil... lobbing holywudskych studii je sice skoro vsemocny a podarilo se jim prinutit MS a tudiz i nektere vyrobce HW, aby tyhle sracky implementovali do svych produktu, ale ani samotny holywud nedokaze prinutit masy, aby hromadne prechazeli na HW, ktery podporuje HDCP­( a tedy tim omezovali samy sebe­), protoze to neprinasi zadne zjevne vyhody. To soudruhum i kdyz ponekud pozdeji doslo a tudiz prvni vlna BlueRay­/Hd­-dvd nebude tyto ­"ochrane prvky­" obsahovat. A jen tak na okraj...tusim minulej tyden probehla sprava, ze se uz podarilo najit prvni skulinku v zabezpeceni HDCP a to to jeste neni ani v realnem masovem pouzivani.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.200612:16
Ono jde hlavne o to, ze v dnesni dobe kdy uz HDCP je za dvermi ­(i kdyz jeste stale daleko­), tak by mohli vyrobci jiz tuto ochrnu davat do produktu. U grafickych karet to tolik nevadi, ty se meni tak casto jako boty, ale monitor obvykle vydrzi daleko dele.
Odpovědět0  0
Ritchie83 (34) | 18.7.200610:06
Pokud ji výrobci do svých produktů dávat nebudou, tak za dveřmi zůstane možná navždy. Proto nejsem moc nadšený, že se nepřítomnost HDCP zdůrazňuje a považuje za chybu. :­-(
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 20.7.20060:42
Bohužel, to nemueme vědet. Třeba to bude další tahák na paníze ve stylu ­"HDCP ready­". Myslím, že je lepší být připraven, než být nemile zaskočen.
Jinak souhlasím s tím, že pokud se nebude přidávat podpora HDCP tak se cela koncepce HDCP může velmi oddalovat.
Odpovědět0  0
fotr | 17.7.200610:40
EIZO S2410W má panel Samsung LTM240M2­-L01.
Tento typ má panel Samsung LTM240M2­-L02.

Nevíte náhodou, jestli ­-02 je je levnější verzí ­-01, nebo je v něčem lepší.
A dále, když odmyslím, jak tento typ v HP doprasili, zkuste prosím zhodnotit tento panel za předpokladu, že přijde do ruky někomu jinému nežli HP?
(Ne opravdu nemám rád HP, na to mám s nimi příliš mnoho zkušeností.)
Odpovědět0  0
snajprik | 17.7.200610:55
no je a velky 21.3­" 4:3 Samsung LTM213U6­-L01 UXGA ten druhy je LTM240M2­-L02 ist ein 24.0­" Display von Samsung mit WUXGA ­(1920 x 1200­) zhrnem prvi je 21­" a ten druhy 24"
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.200611:05
To jste se trosku spletl. Je tu rec o LTM240M2­-L01­/L02
to L01­/2 oznacuje revizi, tzn ze muze byt o neco lepsi ta novejsi, nebo prave naopak. Toto se bohuzel tezko zjistuje, protoze Samsung ­(a i ostatni vyrobci­) tyto informace podavaji prevazne pouze vyrobcum. Revize L02 muze byt lepsi v tom ze zvlada odezvu 6ms oproti 8ms u L01, ale je to jen spekulace.
Odpovědět0  0
Petr1 | 17.7.20069:46
Bylo by super kdyby jste dokazali otestovat Dell 2407WFP...
Odpovědět0  0
gio | 17.7.200615:50
Ja ho mam a nemuzu si ho vynachvalit ;­) Zadny vadny pixel, prechody super, text, filmy a samozrejme i hry ­- v revizi A02 uplne bez problemu. Olivion je na nem nepopsatelny :)
Odpovědět0  0
gio | 17.7.200615:51
Oblivion samozrejme ;)
Odpovědět0  0
Petr1 | 17.7.200617:22
Jak poznat tu revizi A02? Chystam se ho objednat...
Odpovědět0  0
gio | 17.7.200618:26
To poznate az dorazi jinak nevim, mozna se zeptat dodavatele, ale bacha spousta se jich snazi udat A00. Uz A01 je mnohem lepsi. Ale Dell zaruka by mela resit vymenu i starsi revize.
Odpovědět0  0
Pavel6 | 17.7.200622:34
Muzu jenom souhlasit,mam 2407 asi tejden a uplna spokojenost!Akorat by me zajimalo jak je to s tou revizi A00,A01,A02 ­- kde zjistim kterou mam a v cem je rozdil,dik..
Odpovědět0  0
Radosh | 19.7.200614:35
Můžu se zeptat, kde jste ho pořídili? Nemůžu ho nikde sehnat. Také bych ho rád. Děkuji.
Odpovědět0  0
gio | 19.7.200614:40
Ja pres www.blogshop.cz seriozni jednani ­- samozrejmosti je ukazka pred zakoupenim. Jsem velmi spokojen.
Odpovědět0  0
Radosh | 19.7.200617:00
Děkuji za odpověď a dovolím si ještě jednu otázku. Můžete zjistit číslo revize? Děkuji.
Odpovědět0  0
gio | 20.7.20069:02
Samozrejme! Dokonce je uz jen A02.
Odpovědět0  0
Radosh | 26.7.200622:45
Ještě se zeptám. Jak je to se zárukou při koupi na blogshop.cz? Psal jsem jim, ale zatím nikdo neodpověděl. Díky.
Odpovědět0  0
Pavel6 | 19.7.200619:07
Tak ten muj je revize A02,tak je to dobry...Ja ho sehnal primo pres Dell CR,ale ta cena BLOGSHOP je lepsi nez sem mel ja,sice o par stovek bez DPH,ale mel sem to drazsi.Jinka je fakt super,kdyz ho koupis­-neprohloupis,hlavne filmy­(DVD i divX sou bomba,digitalni stalit taky­) sou na nem husty,pred tim sem mel 19´´ flat CRT ale neda se to srovnat,tendle panel je o dost lepsi a ted sem na nem hral Hitman­-Blood Money v roz 1680*1050 a byla to fakt bomba,no radost pohledet!Vubec nelituju tech penez co sem za nej dal!
Odpovědět0  0
Radosh | 20.7.20068:46
A jakou grafiku s ním provozujete? Co nižší rozlišení? Hry moc nehraju, ale občas se stane, že něco přes víkend zahraju ­(ale to je tak jednou za dva měsíce­). Mám Radeon 9800Pro, tak by mě zajímalo, jak budou vypadat hry ne v nativním rozlišení. Ale především mi jde o práci ­(ne úprava foto­) a o multimédia. Satelitní kartu mám ­- taky jeden z důvodů koupě :­)­- Díky za odpověď.
Odpovědět0  0
gio | 20.7.20069:06
Ja jedu na 6600GT pres AGP a zatim si nemuzu stezovat­(AMD3200+,1Gb RAM­). Nejsem hrac extra, takze si obcas neco spustim ale spis na tom pracuju ­(net,grafy,text, filmy­). Na UT2004ONS jedu 1900x1200 vyssi stredni detaily a mam 80fps, na Oblivionu je to samozrejme horsi, tam hraju 1200x800 na stredni det. a je to rozumne. Ale zrovna u teto hry by clovek potreboval 7950GX2 a nejlepe dve ;)
Odpovědět0  0
snajprik | 20.7.20069:43
Ja mam tiež 6600GT pres AGP a LG 20­" 1600x1200 bez problémov hry, filmy, práca, ale ako hovoríš Oblivion pri tomto rozlíšení už blbne, alebo nechám 1600x1200 a detaily pohľad do diaľky zmenšujem, alebo znížim rozlíšenie. Ale u ostatných hrach ako napr. UT2004, CoD2, Final Fantasy XII, Princ z Persie 3, Splinter Cell Trilogie,Battlefield 2, LOTR: The Battle for Middle­-earth 2, Virtua Fighter 5... idú v pohode a je to zážitok, ale lepšie by to bolo z 7950 :)
Odpovědět0  0
Pavel6 | 21.7.200614:21
Ja jedu na GF6800 pres DVI a jede to uplne v pohode.Hry moc nehraju,zatim sem zkousel jenom demo toho Hitmana a slo to v pohode v tom mensim rozliseni­(1680*1050­)nez je rozliseni monitoru­(1920*1200­),nevsim sem si niceho divnyho,jenom krasne ostryho obrazu...A kdyz si pustim na satelitu program v digitalni kvalite 1080i ­(1920*1080­) tak to je teprv podivana­-lepsi kvalitu obrazu sem jeste nevidel!
Odpovědět0  0
gio | 19.7.200614:42
verze revize je na zadni strane monitoru, hned vpravo na zadni casti. Revize je dulezita protoze u prvnich kusu hlavne tedy A00 dochazelo k mnohym problemum s textem ­(hazelo to stiny­), prechody barev atd. u A01 je to z velke casti vyresene, nejlepsi je samozrejme A02.
Odpovědět0  0
Miko | 19.7.200614:57
sakryš, sem druhej :­))
Odpovědět0  0
Miko | 19.7.200614:56
pokud jsem se dočetl z webů správně, rev. A00 měla dost problémy s textem ­- stíny a šmouhy, A01 už to výrazně zlepšila, A02 pak zcela odstranila. Rozdílů je víc, ale tohle sem si zapamatoval.
Odpovědět0  0
Petr1 | 19.7.200619:52
A sakra. VCERA jsem si 2407 u Dellu objednal. Vyjde me o 1000,­- draz nez je na tom webu. Co se da delat, proforma uz je zaplacena...
Odpovědět0  0
Konias (47) | 17.7.20069:38
TO už je několikátá recenze LCD monitoru v krátké době. A je myslím na hodně dobré úrovni. Ani v zahraničních recenzích nebývají takhle podrobné tsty nebo třeba fotky elektroniky. Takže jen díky a jen tak dál.

Co se toho dál týče tak se přimlouvám za ViewSonica WX2025
Odpovědět0  0
l0k1 | 17.7.200612:50
tiez som sa uz vyse tydzna prihovaram za 2025wm anic...ale tak uz mi to je jedno, zajtra pozajtra mi dojde domov:)
Odpovědět0  0
ZVLK | 17.7.20069:01
"Je trochu škoda, že monitor neobsahuje HDCP, a tak může s příchodem Windows Vista nastat u videa s vysokým rozlišením problém­"

Chtel bych se zeptat autora jestli by mohl strucne vysvetlit co to je HDCP a jake problemy mohou nastat, pripadne poskytnou nejaky link. Diky
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.20069:27
Dobrý den, HDCP, neboli High­-bandwidth Digital Content Protection, je ochrana video výstupu. HDCP ochranu musí podporovat jak monitor tak grafická karta. V systému probíhá poměrně složitá cesta na identifikování zda je daný výstup grafické karty a vstup monitoru hráněn. Pokud vše proběhne v pořádku je do příslušného výstupu puštěn obraz v plném rozlišení ­(1920x1080­). Pokud ne je jeho rozlišení zredukováno na 960x540. To je, ale pouze v případě že daný zdroj ­(film­) onu HDCP ochranu vyžaduje, takže pokud bude film například v XviD, který o žádne HDCP ani neví, tak je puštěn přímo, aniž by vyžadoval ochranu HDCP. Tato ochrana bude na filmovývh discích HD­-DVD a BlueRay.
Odpovědět0  0
ZVLK | 17.7.200611:45
Děkuji za odpověď.
Odpovědět0  0
Rimmer111 | 17.7.20069:01
Radšej poďakuj za recenziu ako upozorňovať na takéto somariny :­-­/
... moňas teda vyzerá dobre, hlavne pre svoju cenu... škoda toho podsvietenia :(
Odpovědět0  0
Tifosi (66) | 17.7.20069:34
Ale no tak... co je špatnýho na tom upozornit na chybku?!? Kdyby to bylo nějakym nevybíravým způsobem,tak neřeknu,ale takhle mi to přijde na místě... navíc to autor ocenil.Sám občas píšu ­(ne o compech­) a taky jsem rád, když mě někdo upozorní na nesrovnalosti ;c)
Odpovědět0  0
Petr75 (24) | 17.7.20067:22
V tabulce parametrů máte napsáno hmotnost 107 kg.
Odpovědět0  0
Pavel Kovač (1033) | 17.7.20069:29
Díky za upozornění. Nějak se vytratila desetiná čárka.
Odpovědět0  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.